Choose your region
  • International International
  • Serbia Serbia
  • Montenego Montenego
  • Macedonia Macedonia
  • Croatia Croatia
  • Slovenia Slovenia
Steelcase
  • Kompanija
    • O Nama
    • Brendovi
    • Izložbeni prostori
  • Proizvodi
    • Kancelarijski namještaj
      • Flex kancelarijska rješenja
        • Flex stolovi
        • Flex prostorna rješenja
        • Flex dodaci
        • Flex kolica
        • Steelcase Roam
      • Kancelarijske stolice
      • Kancelarijski stolovi
      • Kolaborativno sedenje
      • Kancelarijski ormari
      • Prostorna rješenja
      • Prijemni hol i recepcije
      • Kancelarijski dodaci
      • Konferencijski stolovi
      • Konferencijiski pribor
      • Namještaj za menadžment
      • Rasveta
    • Podne obloge
      • Tekstilne podne obloge
      • PVC podne obloge
    • Pregradni zidovi
      • Sistemske pregrade
      • Staklene pregrade
      • Mobilne pregrade
      • Vrata i stakleni podovi
    • Dizajnirani namještaj
      • Sedenje
      • Stolovi
      • Aksesoari
      • Fornasarig
    • Lounge & Home Namestaj
      • Dvosedi I trosedi
      • Sofa
      • Trpezarijski stolice
      • Trpezarijske klupe
      • Trpezarijski stolovi
      • Male stolice
      • Tepisi
      • Rasveta
  • Usluge
    • Zamenski namještaj
    • Besplatno testiranje stolica
    • Preseljenje
    • Post prodaja
  • Home Office
  • Reference
  • Komunikacija
    • Blog i inspiracija
    • Newsletter arhiva
    • Downloads
  • Kontakt
Home / Komunikacija / Blog i inspiracija / Novosti / DA i NE za firme koje koriste socijalne medije

DA i NE za firme koje koriste socijalne medije

Kao vlasnik preduzeća, znate značaj socijalnih medija kao način da se napravi veza između vašeg poslovanja i kupaca. Kad god potencijalni klijenti traže novi proizvod ili uslugu, oni uglavnom počinju svoju potragu na socijalnim medijima, ne samo da bi saznali više o vašem brendu, već i da vide šta drugi govore o vašem brendu ili poslovanju.

Dok sve više kompanija stvara socijalne medijske strategije u svom marketingu, nije svaka strategija efikasna. Ako želite garantovano efikasnu strategiju, imamo nekoliko taktika za marketing preko socijalnih medija koje definitivno treba koristiti i one koje su za izbegavanje.

  1. ZNAJTE KO STE

Shvatite svoj identitet, identitet vašeg brenda i glas onoga koji govori na bilo kojoj platformi socijalnih medija. Vi ste ti koji najbolje znaju  vaš proizvod, proizvodnju, kompaniju ili brend. Biti u stanju da komunicirate, to je prva stvar koju preporučujemo  klijentima, tako da, koju god platform da koriste, ljudi imaju osećaj ko govori. Ostatak taktika se svode na jezik i konkretne stvari koje možete da uradite kako biste ubacili frazu na Tvitter, Instagram ili Facebook.

  1. NEMOJTE ČEKATI

Ne želite da se nađete u situaciji da ne znate šta je sledeće, ili da odgovarate na kontroverze na način koji ne izgleda kao da dolazi od iste osobe koja je osmislila i ažurirala  status ili tvit. Možete se naći u velikoj nevolji ako kažete neku vrlo zanimljivu stvar, ali ne možete da je ponovite. Još jedan problem je ako je ono što kažete u suprotnosti sa onim što radite u preduzeću.

social-media-featured

  1. RAZUMITE VAŠU PUBLIKU

Važno je da poznajete vašu ciljnu grupu. Šta oni rade? Kada sun a internetu? Po mišljenu eksperata za socijalne medije, moći ćete da shvatite te stvari. Razumevanje vaših ciljeva će vam omogućiti da vidite kako se vaši uspesi i neuspesi odražavaju – socijalni mediji vam omogućavaju da to vidite brže od bilo koje druge platforme.

  1. NEMOJTE PRAVITI PRETPOSTAVKE U VEZI SVOJE PUBLIKE

Greška je misliti da će vaša publika delovati na određeni način samo zato što vi mislite da hoće. Tretirajte svoju publiku kao subjekt, a ne kao objekat. aš rad na društvenim medijima je dijalog, razgovor između vas i tog pojedinca.

Pogledajte kako se vaša publika menja. Saznajte više o njima redovno komunicirajući sa svojim timom za socijalne medije. Oni predstavljaju prve redove ljudi koji vam mogu pomoći da razumete šta funkcioniše, a šta ne – sa čime se ljudi zaista poistovećuju a šta ih uopšte ne interesuje. Ovo je način da brzo vidite na kakav je prijem naišao vaš brend.

  1. PLANIRAJTE UNAPRED

Osim ako sami niste strateg za socijalne medije, verovatno vredi dovesti nekoga ko je ekspert. Potreban vam je neko ko je upoznat sa ovim platformama I ko će vam pomoći da postignete vaše ciljeve. Bez obzira da li vaš tim je vrlo iskusan ili neiskusan u tome, dobra strategija će vas staviti na odlično  mesto.

  1. NEMOJTE DA PRETPOSTAVLJATE DA VAŠE PRISUSTVO U SOCIJALNIM MEDIJIMA ZNAČI DA ZNATE SVE O TOME

Imajući lični nalog nije isto što i razumevanje obima onoga što Facebook oglasi i Tvitter poruke mogu da urade. Pošto se ove platforme stalno usavršavaju i menjaju, bićete poštedeđeni  mnogo glavobolje u budućnosti ako imate eksperta. Pomaže da imate nekoga čiji je posao da bude u toku sa onim što se dešava.

social-media-for-business

  1. USVOJITI TESTIRANJE I NAUČITE METODOLOGIJU

Počnite testiranje sa svojim strategom i medijskim timom. Stavite različite koncepte kako biste videli šta se dopada publici, a šta ne. Što više testirate ideju i vidite da li je hipoteza potvrđena od strane podataka publike – koje možete dobiti vrlo lako preko platform socijalnih medija – bićete u stanju da izgradite bolji koncept. Saznajte šta funkcioniše  i distancirajte se od stvari koje ne.

8. NEMOJTE DA SE OPUŠTATE

Želite biti sigurni da ste angažovani u kreativnom eksperimentu kako biste komunicirali sa drugim ljudima. Ako sam sa prijateljima svakog petka i pričam im istu priču iznova i iznova, neće još dugo imati prijatelje sa kojima izlazim. Vi želite da zadržite angažovanje i razvoj partnerstva sa relevantnim zajednicama. One vam mogu pomoći da razumete široke poteze svih stvari za koje su zainteresovani, koji će vam pomoći da učinite svoj brend zanimljivim.

Podjelite:
  • Kategorije

    • Novosti
  • Arhiva

    • December 2020
    • November 2020
    • October 2020
    • September 2020
    • August 2020
    • July 2020
    • June 2020
    • May 2020
    • April 2020
    • March 2020
    • February 2020
    • January 2020
    • December 2019
    • November 2019
    • October 2019
    • September 2019
    • August 2019
    • July 2019
    • April 2019
    • March 2019
    • February 2019
    • January 2019
    • December 2018
    • November 2018
    • October 2018
    • September 2018
    • July 2018
    • June 2018
    • December 2017
    • November 2017
    • March 2017
    • December 2016
    • December 2015
    • November 2015
    • October 2015
    • September 2015
    • August 2015
    • July 2015
    • June 2015
    • May 2015
    • April 2015
    • March 2015
    • February 2015
    • September 2014
    • June 2014
steelcase logo
interface logo
deko logo
fornasarig logo
Naši
Partneri

Linkovi

  • Naslovna
  • Proizvodi
  • Usluge
  • Reference
  • Kancelarijski namještaj
  • Tekstilne podne obloge
  • Pregradni zidovi
  • Dizajnirani namještaj
  • Kontaktirajte nas

    DELIGHT OFFICE SOLUTION

    For a better day at work!

    Filipa Bajkovića 13,
    City Kvart,
    81000 Podgorica,
    Crna Gora

    Telefon: +382 67 254 054

    Email: office.montenegro@delightoffice.com

  • Radno vrijeme: pon-pet od 09:00 – 17:00h

  • Newsletter prijava

    Unesite Vaše ime i email da bi se prijavili.

Steelcase Magazin

Steelcase 360 magazine
Copyright 2008 - 2021 © Delight Office Solution.

Sva prava zadržana!
  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • YouTube
top_of_page
  • Delight Office
  • Kompanija
    • O Nama
    • Brendovi
    • Izložbeni prostori
  • Proizvodi
    • Kancelarijski namještaj
      • Flex kancelarijska rješenja
        • Flex stolovi
        • Flex prostorna rješenja
        • Flex dodaci
        • Flex kolica
        • Steelcase Roam
      • Kancelarijske stolice
      • Kancelarijski stolovi
      • Kolaborativno sedenje
      • Kancelarijski ormari
      • Prostorna rješenja
      • Prijemni hol i recepcije
      • Kancelarijski dodaci
      • Konferencijski stolovi
      • Konferencijiski pribor
      • Namještaj za menadžment
      • Rasveta
    • Podne obloge
      • Tekstilne podne obloge
      • PVC podne obloge
    • Pregradni zidovi
      • Sistemske pregrade
      • Staklene pregrade
      • Mobilne pregrade
      • Vrata i stakleni podovi
    • Dizajnirani namještaj
      • Sedenje
      • Stolovi
      • Aksesoari
      • Fornasarig
    • Lounge & Home Namestaj
      • Dvosedi I trosedi
      • Sofa
      • Trpezarijski stolice
      • Trpezarijske klupe
      • Trpezarijski stolovi
      • Male stolice
      • Tepisi
      • Rasveta
  • Usluge
    • Zamenski namještaj
    • Besplatno testiranje stolica
    • Preseljenje
    • Post prodaja
  • Home Office
  • Reference
  • Komunikacija
    • Blog i inspiracija
    • Newsletter arhiva
    • Downloads
  • Kontakt
Za pružanje boljeg korisničkog iskustva i ispravan prikaz sadržaja, Delight stranica koristi kolačiće. Kolačići su anonimni, pa u svakom trenutku možete da kontrolišete I da konfigurišete podešavanja kolačića na vašem Internet pretraživaču. Više o kolačićima možete pročitati u Pravilima o kolačićima.